Blokhut Lierop

De blokhut van scouting Lierop ligt op een prachtige plek, midden in de bossen.
In 2012 is onze blokhut helemaal vernieuwd, sindsdien hebben we een royale slaapzolder.

Naast de blokhut ligt een groot speelveld waarop je met je hele groep verschillende spellen kunt spelen. Ook is er schitterende kampvuurkuil aanwezig.

Wij verhuren onze mooie blokhut in weekenden (mits wij zelf geen groep draaien) en in de zomervakantie. Ook voor schoolkampen en trektochten is onze locatie ideaal. Wij verhuren aan andere scoutinggroepen en jeugdverenigingen, aan scholen en aan verenigingen.

Wil je onze blokhut graag eens komen bekijken? Dit kan altijd op de tijden dat wij groep draaien, of neem contact op met onze beheerder:
Hans Lardinois, tel.: 06-53336451

Blokhut:

• Grote speelzaal met binnenhaard
  • Buitenoverkapping met buitenhaard
  • Moderne keuken (8-pits gasfornuis, oven, koelkast, magnetron, koffiezetapparaat)
  • 2 toiletten, 3 douches en 4 wasplaatsen
  • Staflokaal
  • Slaapzolder, met max. 30 slaapplaatsen

Terrein/ligging:

• Blokhut ligt in de bossen, grotere bossen voor spellen op minder dan 1 minuut afstand
  • Speelveld is voorzien van verlichting
  • Voldoende ruimte voor het plaatsen van tenten
  • Royale kampvuurplaats met uitzicht op een verlichte verhoging

Beheerder:

29
30
31

Wij verzoeken u contact op te nemen met onze beheerder voor beschikbaarheidsinformatie. Hieronder vindt u de benodigde contactgegevens daarvoor.

Beheerder:
Hans Lardinois
Stuur de beheerder een email

Lijkt het jou leuk een keer mee te doen?

Meld je dan nu aan voor een paar keer proefdraaien!

Wil je graag meer informatie of wil je je aanmelden om eens een keer te komen kijken? Meld je dan vlug aan via onderstaand formulier. Bij iedere groep ben je van harte welkom om 3 keer te komen proefdraaien.

Lijkt het jou leuk om lid te worden?

Meld je dan nu aan!

Wil je lid worden? Meld je dan aan via onderstaand formulier. Je kunt ook eerst een paar keer komen proefdraaien.
Klik dan op de knop “kom een keer meedoen”